به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از گرگان؛ حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه صبح 31 اردیبهشت در مجمع عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه گلستان با اشاره به شعار سال گفت: بیایید امسال که مقام معظم رهبری در شعار سال حتی به همزبانی اشاره فرمودند آن را رقم بزنیم.

وی پس از بیان این مقدمه تصریح کرد: سال‌هاست فاجعه رسانه ای کشور افزایش سوء تفاهم و درست شدن دو جریان موهوم و خیالی «اصلاح طلبی» و «اصولگرایی» است؛ این دو گروه اصلا وجود ندارند و معلوم نیست در زمین که بازی می‌کنند در حالیکه همه نیز بازی خوردند.

پناهیان با لحنی انتقادی متذکر شد: یکی از این دو جریان نام خود را «واقع‌گرا» و دیگری «آرمان‌گرا» گذاشته و مدام به هم تهمت می‌زنند و مردم نیز بر اساس آدم‌ها و آدمک‌ها از بین آن‌ها انتخاب می‌کنند یعنی انتخاب‌هایی بین دو گروهی که خیالی هستند و واقعیت ندارند.

وی با بیان اینکه خدا نیامرزد کسانی را که به دو قطبی کردن جامعه پرداختند، تأکید کرد: رئوس و گردآورندگان این دو جریان عامدانه وارد گود می‌شوند اما ما نباید جامعه ای مانند جامعه مغرب زمین باشیم و در دعواهای بیخود حزب‌ها و جریان‌ها بازی بخوریم تا برای مثال «کارترها» و «تراس ها» ببرند.