مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: برخی از مسئولان دانشگاه به محیط علمی به عنوان یک باشگاه سیاسی نگاه دارند و یا هدف مسئولان این است که فضای دانشگاه را دوقطبی کنند، آن هم در سالی که سال همدلی و همزبانی نامیده شده است.

    مهدیه دادخواه، مسئول خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، گفت: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و ورود نو دانشجویان، معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان تصمیم به برپایی نمایشگاهی، با عنوان رویش در محل دایمی نمایشگاه های دانشگاه کاشان گرفت.

    وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از کانون ها و تشکل های دانشجویی اقدام به معرفی فعالیت های خود و جذب نیرو کردند. انتظار می‌رفت فضای نمایشگاه محیطی کاملا دوستانه و آرام باشد، اما نه تنها این مهم حاصل نشد؛ بلکه یکی از غرفه های نمایشگاه به محل نصب تصاویر یکی از سران فتنه تبدیل شد که خسارت های جبران ناپذیری را به ملت ایران و نظام اسلامی وارد کردند.

    مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: این در حالی است که یکی از مهم ترین تاکیدات و دغدغه‌های امام خامنه‌ای در سال های اخیر موضوع پرهیز دانشگاه ها از تبدیل شدن به باشگاه سیاسی بوده است، ایشان در ۱۱ تیرماه سال ۹۳ در دیدار با اساتید و مدیران دانشگاه ها تاکید کردند که دانشگاه ها را مرکز جولان سیاسی و تلاش ها و فعالیت های جناح های سیاسی نکنند.

    دادخواه در ادامه بیان داشت: مقام معظم رهبری در ادامه می‌فرمایند: «تبدیل شدن دانشگاه ها به باشگاه سیاسی سم مهلک حرکت علمی است، بنده همیشه مدافع و منادی کار سیاسی دانشجوها و دانشگاهیان بوده‌ام و هستم_الان هم معتقدم_منتها نگاه سیاسی، مشرب سیاسی، فهم سیاسی و فعالیت سیاسی داشتن، یک حرف است و دانشگاه را و کلاس درس را و محیط علمی را جولانگاه کار سیاسی قرار دادن یک حرف دیگر.»

    وی ادامه داد: با وجود جو حاکم بر کشور به دلیل نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، غرفه انجمن اسلامی اصلاح طلب دانشگاه کاشان در نمایشگاه فوق الذکر در اقدامی کاملا سیاسی که به دور از فضای علمی دانشگاه است، اقدام به نصب تصاویر یکی از سران فتنه، که مقام معظم رهبری وی را باغی بر انقلاب خطاب فرموده اند، کردند.

    مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: از طرفی بعد از گذشت چندین روز از این مسئله منتظر اقدامی از سوی مدیران و مسئولان فرهنگی دانشگاه بودیم اما در کمال تعجب شاهد سکوت مسئولان دانشگاه هستیم. بنابراین به نظر می‌رسد برخی از مسئولان دانشگاه به محیط علمی به عنوان یک باشگاه سیاسی نگاه دارند تا از این طریق و به وسیله دانشجویان بتوانند اهداف سیاسی خود را پیاده کنند و یا هدف مسئولان این است که فضای دانشگاه را دو قطبی کنند آن هم در سالی که سال همدلی و همزبانی نامیده شده است.

    دادخواه در پایان خاطرنشان کرد: به هر ترتیب، امید است مسئولین دانشگاه به خود بیایند و اقداماتی مناسب با این سیاسی بازی ها داشته باشند.