مهدیه دادخواه، مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان، خاطر نشان کرد: این روزها علاوه بر حجم وسیع اخبار مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مجددا زمزمه هایی از شورایی شدن رهبری که در قانون اساسی هم نیست، می شنویم.

 

  وی افزود: گویا فتنه دیگری پیش رو داریم که اصلی ترین هدف آن مانند فتنه ۸۸ تضعیف ولایت فقیه است؛ اما امروز به جای این که با دست بندها و شال های سبز و شعار حق الناس بودن رای مردم به میدان بیایند، با شعار لزوم نظارت بر رهبری و عقل جمعی بهتر از نظر فردی به میدان آمده است.

 

   مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: دانشجویان و جوانانی که سرنوشت کشور را رقم می زنند باید در مقابل این فتنه هوشیار و بیدار باشند تا مبادا جزو خوارج زمان خود قرار بگیرند و ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این نظام و انقلاب بریزیم.

   

   دادخواه در ادامه بیان داشت: بنابراین کسانی که این بحث را مجددا پیش می کشند، باید بدانند که شورای رهبری در قانون اساسی نیست؛ اما کمیسیونی در مجلس خبرگان داریم.

 

   وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در جمع دانشجویان، در خطبه های نماز عید فطر و خطبه های نماز جمعه بر موضوع نظارت بر رهبری تاکید کرده اند، افزود: اعضای کمیسیون نظارت بر رهبری مجلس خبرگان بیان دارند که امام خامنه ای در مسیر صحیح حرکت می کنند و عملکردشان منطبق بر آرمان های انقلاب اسلامی و در جهت تقویت انقلاب اسلامی بوده است.

 

   مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با تاکید بر اینکه متاسفانه کسانی که تا دیروز با انقلاب و نظام بودند، امروز تغییر جهت داده اند، تصریح کرد: این افراد می گویند باید سیاست خارجی مان را تغییر دهیم و با قدرت های مستکبر کنار بیاییم، تا اقتصادمان رونق یابد، پس به نظر می رسد این اشخاص هنوز استعداد و قدرت علمی و فنی نیروهای جوان و متعهد کشور را باور نکرده اند.

  

   دادخواه بیان داشت: این افراد برای به کرسی نشاندن نظرات خود حتی حاضر هستند آرمان های انقلاب و ولایت فقیه را زیر پا بگذارند و موضوع شورایی شدن رهبری را مطرح کنند؛ اما ما می دانیم این فتنه همان فتنه است و فقط رنگ و بوی تازه‌ای گرفته است.


   وی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه گران و حامیانشان فرقی نکرده اند، تنها لباسشان را تغیبر داده اند و افتخار ما این است که نفوذ را در  هر لباسی و در هر شکلی می شناسیم.