مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور اسلام است و این مسئله انحرافاتی برای کشور پدید می‌آورد که تبعات آن به مراتب از فتنه ۸۸ بیشتر خواهد بود.

مهدیه دادخواه، مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره) می فرمایند: «به هیچ وجه گوش به حرف عده ای که می خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند، ندهید. قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید، اصولا آنچه که باید در نظر گرفته شود، خداست، نه مردم.»

 

وی افزود: هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی مهرآباد سخنانی را بیان کرد که گویا هدفی جز توهین به شورای نگهبان و وارد کردن خسارت به انسجام و وحدت ملی در آستانه انتخابات نداشت.

 

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: در حالی که مردم آگاه و به خصوص دانشجویان فعال و فهیم از جایگاه شورای نگهبان به عنوان سدی در مقابل توطیه های داخلی و خارجی آگاه هستند.

 

دادخواه در ادامه بیان داشت: می توان به این نکته پی برد که اگر کسی دارای جایگاه قانونی در جمهوری اسلامی باشد و به شورای نگهبان توهین کند باید به جایگاه او شک کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند، در مقابل این توهین ها سکوت پیشه کرده اند.

 

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه عده ای نمی دانند توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور اسلام است، افزود: این مسئله انحرافاتی برای کشور پدید می آورد که تبعات آن به مراتب از فتنه ۸۸ بیشتر خواهد بود.

 

دادخواه ادامه داد: هاشمی رفسنجانی به بهانه ادای دین به امام(ره) به نهاد قانونی کشور توهین کرد و افترا زد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بهتر بود یادگار امام به جای این که کنار آیت الله هاشمی قرار می گرفت و با راهنمایی وی از شرکت در آزمون خودداری می کرد، مانند اعضای دیگر در این آزمون شرکت می کردند.