بسم الله قاصم الجبارین

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تاثر عمیق خود را از حادثه تروریستی‌ تهران که منجر به شهادت و مجروحیت تنی چند از هموطنان عزیز شد  اعلام میدارد و به ملت قهرمان ایران و خانواده های داغدار تسلیت عرض مینماید و این حادثه را به شدت محکوم میکند.

 

این حرکات منفعلانه از تکفیری هایی که به وسیله جریان شوم غربی-عربی-عبری پشتیبانی همه جانبه میشوند، نشان دهنده نا توانی این مزدوران در رسیدن به اهدافشان که ایجاد اختلافات مذهبی و تضعیف محور مقاومت است، لکن آن ها درک نمیکنند که به قول امام راحل(ره) «ملت ما بیدار تر خواهد شد» و اتحاد خود را بیش از پیش حفظ خواهد کرد، و رو سیاهی آن برای این جنایت کاران و اربابان شان خواهد ماند.

به طور قطع حرکتی که در امتداد ترور های کور دهه ۶۰ انجام شد هیچ خللی در اتحادی که مردم ایران از دوران مبارزات علیه پهلوی داشته اند و عزم حکومت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با جریانات تکفیری-صهیونیستی و مبارزه در راه آرمان آزاد سازی قدس شریف، ایجاد نخواهد کرد، بلکه بیش از پیش ماهیت پوچ و ننگین این جریان ها را مشخص و اتحاد ملت را محکم تر مینماید.

بدون شک اگر جمهوری اسلامی ایران  ۶ سال پیش در نبرد با این گروه ها وارد جبهه مقاومت نمیشد،بر خلاف تصور نا معقول عده ای، اکنون هر روز شاهد حملات شدید تر از این حمله در جای جای کشور بودیم.

ان شاء الله با عنایات ولی عصر(ارواحنا له فداء) و مجاهدت های فرزندان انقلابی ملت در جبهه های مقاومت هر چه زود تر شر این تفکر وهابی-تکفیری از منطقه که منطق شان ریختن خون مظلومان است، رفع خواهد شد.

و لا تحنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین