دولت به جای حاشیه سازی ها،کار کند برای کشور
 و وضعیت معیشت مردم.

امام خمینی (ره) فرمودند:اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید، به جای اینکه این کشور را بررسی کنید ببینید کجاهاست که مخروبه است ...، به جای این، اگر چنانچه بنشینید سر مسند و با حرف و با فحاشی به هم، از مسائل غفلت بکنید، این همان است که قدرت های بزرگ می خواهند تا این مملکت خرابه بماند...، این همان است؛ شما هم عمال امریکائید منتها ملتفت نیستید.

ماه هاست دولت محترم شعار  "آزادی بیان" میدهند.اما در عمل چیز دیگری مشاهده میشود.
میبینیم که منتقدان دولت هرروزه با فحاشی های اعضای هیئت دولت و هم حزبی هایشان، مواجه میشوند.اما بهتر است یاد آور شویم به جناب آقای روحانی که شهید بهشتی فرمودند:آن مسئولی که بی توجه به انتقادها باشد،طاغوتی است که بر مسند کبریایی تکیه زده و شایسته ی اطاعت و فرمانبری نیست؛جامعه اسلامی،جامعه ی هوشیارها و زبان دار ها است.
بهتر است آقای رئیس جمهور کمی با صعه ی صدر گوش فرادهند تا ببینند حرف  حساب این به قول خودشان "دلواپسان" و "بیسواد ها" و "کاسبان تحریم ها" چیست!
من به عنوان یک دلواپس سوالاتی از ایشان دارم؛
1)جدیدا شاهد تصویب تحریم های جدیدی در مجلس سنای آمریکا هستیم و از جمله شرکت هایی که نامشان در فهرست جدید تحریم های اتحادیه اروپا درج شده است:گروه صنعتی موشک کروز،کالا الکتریک،صنایع هوانوردی قدس و الا ماشاالله شرکت های دیگر... .
این درحالی است که وزیر امور خارجه گفته اند دیدارهایی عالی با رهبران در برلین،رم و پاریس داشتم و به رغم خصومت آمریکا،اتحادیه اروپا به برجام و تعامل سازنده پایبند است.اما ظاهرا این ها صرفا حرف هایی است که میخواهید با آن ها،مردم را که هیچ،خودتان راهم گول بزنید.
حال من از شما که رئیس جمهور هستید میپرسم،ما در  قبال نابودی صنعت هسته ای کشور که دسترنج دانشمندان و شهدای زیادی بود،چه چیزی دریافت کردیم به جز تحریم های جدید؟!چه کسی پاسخگوی این همه ضرر وارد شده به کشور است و چه کسی پیگیر رسیدگی به این مسائل نقض کننده ی برجام از سوی اروپایی ها است؟!
از طرفی هم،طبق نشست سازمان ملل،سفر حاج قاسم سلیمانی به عراق هم نقض برجام شد!
ما نباید برجام را نقض کنیم اما آمریکایی ها میتوانند؟!این چه منطقی است؟چرا در این باره سکوت کرده اید؟

2)آقای واعظی وزیر ارتباطات فرموده اند:برجام نقض شد،ما یادگرفته ایم چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم.
آیا همین منتقدانتان قبل از تصویب برجام،نگفته بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تحریم ها بر مردم ایران هیچ اثری نخواهد داشت؟

3)جناب آقای روحانی،بهتر نیست مواضعتان را به طور صریح و واضح نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روشن کنید؟
درطول مدت ریاست جمهوریتان،شاهد کاهش بودجه ی نظامی کشور بوده ایم.و همچنین شاهد سکوتتان در برابر طرح کاخ سفید مبنی بر اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تروریست خوانده شود و وارد لیست سیاه آمریکا شود!
از طرفی هم تیلرسن و کاتن گفته اند:هدف رسمی آمریکا براندازی است و برای اینکار باید از سد سپاه بگذرند!
سکوتتان چه معنایی دارد؟
 مگر خودتان نگفتید که دیپلماسی و مقاومت دوروی یک سکه هستند؟
واقعیت این است که شما هم در دیپلماسی شکست خوردید و هم در مقاومت.
4)سوال بعدی اینجانب در مورد اسناد و قراردادهایی است که توسط هیئت دولت تصویب میشوند.
آیا در امضای این اسناد،صلاح تمام ملت ایران درنظر گرفته میشود؟
یک نمونه اش سند 2030 است که نوعی نفوذ و سلطه ی همه جانبه بر کشور است و استقلال کشور را زیر سوال میبرد.
این درحالی است که طبق اصل 152 و 153 قانون اساسی،هرگونه قراردادی که موجب سلطه ی بیگانه برمنابع طبیعی،اقتصادی،فرهنگ،ارتش و دیگر شئون گردد ممنوع است!و طبق سوگند نامه ی ریاست جمهوری(اصل 121 قانون اساسی)،شما سوگند یادکرده اید که درحراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزید.

پیشنهاد اینجانب این است که شما کتاب قانون اساسی را تنها برای یک بار مطالعه کنید.
دیگر زمان این رسیده است که پاسخگوی اینگونه سوالات مردم باشید.
در آخر سخن شهید مظلوم دکتر بهشتی را برای شما خاطر نشان میکنم که فرمودند:
"در مذاکره با دشمن و کشورهای بیگانه باید دیدگاه هایمان را بر اساس معیارهای انقلاب تنظیم کنیم و با هرکسی که صحبت میکنیم،باید با آنها با قاطعیت حرف بزنیم.
آنها باید حس کنند که ما از موضع قدرت با آنها روبرو هستیم.باید درهریک از این مذاکرات یک پیروزی روانی به دست آوریم."

والسلام