بیانیه تشکل های انقلابی دانشگاه کاشان به مناسبت یوم الله سیزده آبان


بسم الله الرحمن الرحیم

{وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم}

{بقره/ ۱۲۰}

با تأسى و سرمشق از نهضت عاشورا و پیروى از قیام  خونین سید شهدا، ملت در صحنه و بصیر ایران و در خط مقدم آنها نهضت دانشجویى به عنوان پرچمدار مبارزه با کفر، در سایه زعامت عالمانه امام خمینی(ره) بساط حکومت جور و فساد ستم شاهى را برچیده و پرچم اسلام را تا ظهور منجى عالم بشریت بر تارک تاریخ برافراشته ساخت.
لازمه استمرار این نهضت، تلاش روز افزون جوانان این مرز بوم با روحیه خود باورى و اتکا به قواى داخل به عنوان نسل هاى سوم و چهارم انقلاب اسلامى و در راس آنها نهضت دانشجویى و فارغ التحصیلان مکتب روح الله است.

ملت ایران در برهه هاى حساس تاریخى از جمله ۱۳ آبان سال های ۵۷ و ۵۸  با ایمان راسخ به خدای تعالی و لبیک به نداى دادخواهى ولى امر مسلمین، همواره در مقابل اسکتبار و عمال آن ها ایستاده و اجازه نخواهد استقلال این مرز بوم از جهت زیاده خواهى شیطان بزرگ و ایادى نقابدار آن ذره اى خدشه دار گردد.

امروزه کمتر کسى است که به غیر قابل اعتماد بودن مستکبرین به رهبری رژیم منحوس و رو به زوال ایالات متحده اذعان نکند.
دولت های اروپایی نیز همچون امریکا دلسوز امت های اسلامی نبوده و مادام که همپیمانى و استمداد به دُوَل مستقل در تعارض با منافع پلیدشان نباشد، دست چدنى خویش را از پس دستکش مخملین پنهان میسازند .

در این زمانه به وسیله جذب قلوبی که برخاسته از منطق انقلاب اسلامی است و افزایش عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران،در نقاط مختلف جهان اسکتبار ستیزی و ابراز تنفر از خودکامگى و لفاظى هاى رییس جمهور معلوم الحال آمریکا را به عیان مشاهده میکنیم.
روزی صدای مرگ بر آمریکا تنها از ایران و خیابان هاى تهران به گوش میرسید، اکنون پس از گذشت قریب به ۴۰ سال از عمر درخت تنومند انقلاب اسلامی، شعار مقدس مرگ بر آمریکا لقلقه زبان ملل آزاده و منزجر از سیاست هاى مزدورانه و حق به جانب شیطان بزرگ و رژیم کودک کش و منحوس اشغالگر قدس گشته است.

امید است نداى دادخواهى مظلومین عالم گریبان دژخیمان و زالو صفتان را گرفته و ظهور حضرت قائم (عج) مهر باطلى باشد بر حکومت فراعنه و جلادین زمان ان شا الله.
نوای مرگ بر استکبار  و در راسخ آنها آمریکاى جنایتکار تا نابودی کامل ظلم و جور ادامه خواهد داشت.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

-بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان
-جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان
-انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان