بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان به مناسبت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی:


بسم الله الرحمن الرحیم 

((راهپیمایی  22 بهمن در جهان یک پدیده بی نظیر است،هیچ کشوری و در هیچ مراسمی، چنین اجتماعی را در شهر های بزرگ و کوچک به خود نمی بیند و به یاد ندارد. این مخصوص شماست.))
مقام معظم رهبری(دام ظله)


#دهه_فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، صفحه های زرین در تاریخ حیات طیبه آدمی گشود و صدای دادخواهی، استقلال، آزادی و اسلام خواهی را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد. 
انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملتی است که سی و نه سال است بر آرمان های خود استوار ایستاده و از #جمهوریت و #اسلامیت این نظام مقدس دفاع میکند.ما همچنان استوار و پایدار در صحنه هستیم و با تمام فتنه انگیزی ها و دروغ افکنی های دشمنان اسلام و انقلاب، مبارزه می کنیم و از تمامی حقوق های مسلم خود در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی،نظامی، اقتصادی و #دستاورد های بزرگ علمی دفاع خواهیم کرد.  
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روز های شکوهمند پیروزی، انقلاب اسلامی با فریاد های خود همچنان به #ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و نظام سلطه ادامه می دهد و تا آخرین نفس برای از بین بردن ظلم تلاش میکنیم و پرچم مبارزه با استکبار را برافراشته ایم و تحت هیچ شرایطی این علم را بر زمین نخواهیم گذاشت. 
در پایان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان ضمن تبریک طلیعه سی و نهمین بهار آزادی به ملت شریف ایران و گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان های متعالی حضرت امام خمینی و  شهیدان شامخ انقلاب با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می داریم. ملت ایران در 22 بهمن امسال نشان خواهد داد، وجود مشکلات عدیده #اقتصادی  در کشور و معیشتی مردم، ذره ای از اراده راسخ و استوار ملت کم نخواهد کرد و ملت ایران با در نظر گرفتن رهنمود های مقام عظمای ولایت،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، تهدیدات دشمن را در حوزه های مختلف به فرصت های راهبردی برای پیشبرد اهداف و آرمان های بلند خود تبدیل خواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته